En dag i tage...

lauantaina, tammikuuta 10, 2009

Kort uppdatering

Igen har jag vari lat i att uppdatera min blogg, och denhä gången så orkar ja int börja skriva någo långa texter, utan det kommer franska sträck. Så här kommer listan om vad som har hänt efter julen till denhä dagen:

- resa till Österbotten, det var jätte roligt att se alla österbottniska vänner och vara i deras hem o se på film och annors bara ha roligt, ett stort tack till er
- nyårslägret 29-31.12, jätte kiva också, huvudtalarna va bra och int så bra
- nyåret hemma, superroligt med grannarna och deras flickvänner, detaljer berättas inte
- tipaton tammikuu börjar, alltså ingen alkohol i januari, har lyckats hittills
- Petrus församlingen (Markus och Lukas) is alive!!!
- tisdagen 6.1 volleybollsträningar med Tapanilan Erä, de börjar nog se bra ut
- onsdagen 7.1 börjar studierna med formationsåkning, på torsdagen lite jumppa och på fredagen lite mera jumppa
- torsdagen 8.1 börja studentmissionens volleyboll och gamla gubbarnas turer, superkiva
- annat roligt, har fotat alla Markus församlingens kyrkor och ska få betalt av de, har köpt en egen bärbar dator, vi ha spela många gånger lätkä, vi va en gång o spela innebandy, etc... allting är bara så bra nu just, utom knäet...

Sku kunna o villa skriva mera om nyårslägret och tiden i Österbotten, men jag tror alla vet hur ja hade de där för alla ni som läser min blogg så såg mig under den tiden jag va uppe i norra Finland.
För en gångs skull lyckades jag skriva ett kort inlägg!!! :D