En dag i tage...

keskiviikkona, marraskuuta 05, 2008

Andra perioden, heh...

Hahaha!!! Dehär måst vara ett skämt... jag ha sagt till alla att min andra period skulle innehålla mera lektioner än första perioden, men min första vecka i andra perioden är allt annat än lektioner.
Jag hade på måndagen två olika lektioner, men jag slutade redan före 12. Tisdagen visste jag att sku va ledig, så jag var ju ledig då. Tisdagen sku vara min enda lediga dag första veckan, men på onsdag morgon vaknar jag till att jag får ett textmeddelande av en skolkaveri, som berättar att lärarens pojke är sjuk och att vi int därför har nån lektion. Så denhär dagen (alltså onsdagen) blev också en ledig dag. Kollade här för ett par minuter sen min skolas e-mail och sidu, jag har fått en mail från vår lärare och han säger att vi int har nån lektion imoron heller, så en ledig dag igen. Men på fredagen borde jag ha skola, om det nu int kommer någo ändringar. Jag har också arbete på fredagen så måste skippa andra lektionen i salverksamhet...
Så min första vecka i andra perioden har varit lugnare än många veckor i första perioden, men det är bara bra, man får ju int ändra på veckorytmen för radikalt.

1 Comments:

  • Hehehe!! Det dåliga med att ha få lektioner är att man blir lat (jag vet!). Det som är bra är att man får stanna hemma och inte behöver gå nånstans!:P

    By Blogger Sofie, at 2:23 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home