En dag i tage...

torstaina, syyskuuta 20, 2007

Ny info!!!

I förra inlägget fanns fel information som rättades i början av denna vecka på tisdagen. Jag trodde jag skulle vara en och en halv vecka på sjukis o dejourera men tycks så vill dom ha mig på milpols loppusota och inte vår ena sani som int e milpol. Detta betyder att jag suttit bara 3 veckoslut på sjukis, läger tj är 6 och jag kommer nu på fredagen fa ti skjutbanan o skjuta och skall också skjuta på lägret, så stg tj är ännu mycke. Tungt kommer det säkert int o bli men ha lite i onödan datorn, kameran och en stor bunt med filmer med mig...
Ny info om bilder från BBO-weekend. Jag sätter säkert i någo skede någo bilder hit men det finns så mycke att vet int ännu vilka... PS! Idag är det exakt två veckor kvar!!!

1 Comments:

  • Tills du får komma ut i de civila? Grattis! Det blir säkert skönt!

    By Blogger Annie, at 9:26 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home