En dag i tage...

tiistaina, elokuuta 29, 2006

Studiekämppä (-rum)

Aaaah, igår flyttade jag till Esbo. Åt lite ships, drack kokis o titta på TV på kvällen, före jag gick o sova ti mitt rum, som ser ut såhär:

Här synns mina väskor, mitt kaffebord och min soffa
Mitt skåp var ja ha glas, bestick, skålar.
Det finns också mikro o en paahtis
Min digiboxi, TV, radio, dator och annat skräp...
Utsikten från mitt fönster Samma skräp från andra håller... (märk Bibeln och Stalingrad-boken) :P
Min säng och lässtol, vart jag slänger alla kläder på
Mitt klädskåp och dörr ut från mitt rum ti en käytävä var
de finns kylskåp, pakastin och i andra endan av käytävän finns systerns rum
Sånhän e då mitt rum var ja kommer och spendera en stor del av min tid under hösten. Just nu e ja någ i Hesa igen men far på kvällen tibaka. :D