En dag i tage...

torstaina, maaliskuuta 13, 2008

Våren har kommit och sommaren närmar sig

Nu ha ja bevis att våren är här och sommaren är på kommande! Var på tisdagen, 11.03 alltså, ti stan på morgonen för att fota lite, visste int ännu vad ja sku fota. Från tåge såg jag Kajsaniemiviken och att där fanns någo små fåglar, och nån stor vit sak... de va ju en svan! Genast när ja steg av tåge så gick jag raskt mot stranden och börja fota. Brydde int mig om dom små fåglarna fö såna hittar man alltid, men en svan mitt i Helsingfors är en lite mer sällsyn syn. Ca 45 minuter fota ja och sen var jag ännu en stund i stan o köpa ti mina golfskor nya knappar, vike också e ett bevis att sommaren närmar sig, alla golfsaker måste vara i skick. Däffö ha ja också köpt en ny golfbäg för ett par veckor sen. :D Men joo, bevisen på citysvanarna:

1 Comments:

Lähetä kommentti

<< Home