En dag i tage...

maanantaina, tammikuuta 08, 2007

8.1.2007, en dag jag aldrig glömmer

Idag är det då den 8 januari året 2007 och idag kommer min livsfrihet kastas ti roskisen. Skall fa tidigt ti stan o se Jan o Otto o sen ska vi henga lite på stan före vi ska åka mot Ekenäs och Dragsvik. Men int nu så mycket om de ti en början, vill berätta lite hur min sista vecka i de fria världen har gått.

Denhä veckan ha vari ganska leffa-aktiv. :D Det har varit leffakväll hos mig, hos Sanna och igår var det filmpremiär för L&L Productions nyaste film ”The Megamasters in Dublin”. Filmen va jätte bra och människorna skratta ti den, men ett par saker sku nog ha kunna lämnats borta. xD En kväll va vi också ti Anu och ha en mysig kväll och Anus brors hund va också med, voih va den va söt o snäll! Utom att den kissa på golve och hämta de en del av det på Twistern. xP Va annat ha ja gjort på veckan, ha vari o simma en morgon med bröderna Järveläiset. De e sådär kortfattat det vad som har hänt.

Orkar int börja skriva någo lång text nu såhär på morgonen, dehär e nu min sista inlägg ti bloggen som en fri man, nästa gång när jag skriver är jag bara en man. Hoppas jag... :D Hoppas er skola börjar bra och ni har det roligt. En del av er kommer man säkert och se på UK om jag får kommendering dit, men det ser man sen. Ha det så bra!!!

2 Comments:

  • Lycka till! :D

    By Blogger Annie, at 4:23 ip.  

  • Han hanna no int få den lyckohälsningen, men han kommer no att klara sej bra där, men vi hoppas han kommer ti UK.

    By Anonymous Anonyymi, at 9:29 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home