En dag i tage...

maanantaina, tammikuuta 01, 2007

Resan till Österbotten 27-31.12

27.12 klo 9.45 åkte jag hemmifrån och hämta Emma och Freja för att vi sku fa ti Järveläinens och därifrån till Österbotten. 31.12 klo 18.05 var jag hemma efter att fört Emma och Otto hem. Under resan tog jag bilder och nu få ni njuta lite av dem. Skriver ingen lång beskrivning om resan så ni få läsa lite om resan i förra inlägget eller från mina vänners bloggar, t.ex. Hanna har redan skrivi lite om resan. Här är bilderna, njut!!!
->




























7 Comments:

  • ehmm...alla dina vänner finns med på bilder...MUT MISSÄ MÄÄ OON!??:P
    Tack för en kiva tid med er i Österbotten, jag hoppas du hade det roligt!:)

    By Blogger Jossan, at 9:49 ap.  

  • Johi behöver ingen bild hon har ju en ren varje gång hon kommenterar på din blog :D Najjs pikktsörs mään! Tack för ögonbilden!

    By Blogger Hanna, at 7:21 ip.  

  • Tack för ett superhärligt nyår! :D Å jättefina bilder!

    By Blogger Annie, at 9:08 ip.  

  • oh, fina bilder!!... men d finns nog en du kunde radera

    By Blogger Sofie, at 10:53 ap.  

  • En bild säger mer än tusen ord..;)

    By Blogger Hejafreja, at 10:59 ap.  

  • Vike bild Sofie menar du??? Man ser ju ditt ansikte bara på två bilder och i en ditt öga, vilken av dom sku du villa ha bort? xD

    By Blogger 7ommy, at 4:41 ip.  

  • bra bilder!:D

    By Anonymous Anonyymi, at 1:30 ap.  

Lähetä kommentti

<< Home