En dag i tage...

tiistaina, lokakuuta 24, 2006

Baila Baila x 2, två tent och båda igenom!!!

Oh yeah, på måndagen fick jag veta att hade kommit igenom en kurs med tentvitsorde 2+ om jag rätt kommer ihåg. Och idag fick jag veta att jag fått av min förra veckas tent tentvitsorde 2, så den e också igenom. Jag trodde den andra tenten sku ha gått mycket sämre för fick total blackout i sista frågan. Första tenten måst jag säga att jag va lite missnöjd av fö en av flickorna jag förklarade saker just före tenten fick bättre än jag i tenten, och hon förstå ingenting före jag förklara sakerna ti henne. De visar att ja e bättre lärare än studerande. :D

Dehä va nu bara sånhän pikajuttu som ja ville berätta fö e så glad att jag kom igenom båda kurserna.

2 Comments:

  • grattis till tenten.. var det anatomi?
    HA en bra helg, vi syns då vi ses

    By Anonymous Anonyymi, at 1:16 ip.  

  • Noo tentena va "Utveckling och inlärning" och "Grundfärdigheter". Från u&i fick ja tentvitsorde 3 och kursvitsorde 4!!! Så ja kom ihåg lite fel... :D Anatomi ha ja först efter 5 veckor.

    By Blogger 7ommy, at 5:16 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home